Stacjonarna konferencja dla firm
Bank Gospodarstwa Krajowego, Departament Ekspansji Zagranicznej i Finansowania Handlu.
Zobacz więcejAbsolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, ukończył również studia podyplomowe Handlu ze Wschodem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Pierwsze doświadczenia w handlu zagranicznym i krajowym zdobywał pracując w firmie handlowej z branży instalacyjnej. Od 2001 roku jest związany z sektorem bankowym. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Kredyt Banku, BNP Paribas oraz BGŻ BNP Paribas.
Z Bankiem Gospodarstwa Krajowego związany od 2018 roku i zajmuje się finansowaniem handlu.
Menedżer Zespołu Analiz Międzynarodowych w BGK (Bank Gospodarstwa Krajowego).
Zobacz więcejW BGK od 2023 roku. Wcześniej związany z Ośrodkiem Studiów Wschodnich i Leibniz Institute for East and Southeast European Studies (IOS) w Ratyzbonie.
Przebywał na stażach naukowo-badawczych m.in. na London School of Economics IDEAS, Centre for Southeast European Studies w Grazu, Central European University (CEU) w Budapeszcie, czy University of Michigan w Ann Arbor. Był stypendystą niemieckiego DAAD oraz BAYHOST. Współpracował z Instytutem Goethego w Tel Avivie.
Ukończył studia w Instytucie Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W 2017 roku rozpoczął studia doktoranckie na uniwersytecie Ludwika i Maksymiliana (LMU) w Monachium.
Biegle zna język angielski i serbsko-chorwacki.
Doktor nauk ekonomicznych. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Ekspert ds. Rynków Finansowych.
Zobacz więcejDoktor nauk ekonomicznych. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Od ponad 7 lat związany z bankowością, obecnie Ekspert ds. Rynków Finansowych. Na co dzień zajmuje się zabezpieczaniem ryzyka walutowego, stopy procentowej oraz analizą doniesień z rynków finansowych.
Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń i Współpracy Międzynarodowej
Zobacz więcejAbsolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Warszawie, w której odbył i ukończył aplikację radcowską. Związany zawodowo z KUKE od ponad 19 lat, od 2017 r. odpowiada za biznes KUKE z gwarancjami Skarbu Państwa i kieruje kilkunastoosobowym zespołem strukturyzującym i zabezpieczającym transakcje eksportowe i proeksportowe realizowane przez polskich przedsiębiorców, w tym w szczególności związane z finansowaniem o charakterze inwestycyjnym w Polsce i zagranicą.
Naczelnik Wydziału organizacji między- narodowych i zamówień publicznych.
Zobacz więcejNaczelnik Wydziału, Wydział organizacji międzynarodowych i zamówień publicznych Departament Handlu i Współpracy Międzynarodowej Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Radca prawny, wspólnik zarządzający w kancelarii Wielkopolska Grupa Prawnicza. W ramach swojej działalności prawniczej specjalizuje się w kilku powiązanych ze sobą dziedzinach prawa: zamówieniach publicznych
Zobacz więcejRadca prawny, wspólnik zarządzający w kancelarii Wielkopolska Grupa Prawnicza. W ramach swojej działalności prawniczej specjalizuje się w kilku powiązanych ze sobą dziedzinach prawa: zamówieniach publicznych (w tym na rynkach zagranicznych), dyscyplinie finansów publicznych oraz w zakresie prawidłowego wydatkowania środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.Zamówieniami publicznymi zawodowo zajmuje się od 2006 roku. Jest autorem komentarzy „Zamówienia tego samego rodzaju. Prawidłowe szacowanie wartości zamówienia” oraz „Procedury wydatkowania środków unijnych w perspektywie finansowej na lata 2014 – 2020” Komentuje zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi m.in. dla Wolters Kluwer S.A.
Z ramienia Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego prowadzi kontrolę postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, finansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej.
Od kilku lat zajmuje się tematyką zamówień w ramach Organizacji Narodów Zjednoczonych oraz innych organizacji międzynarodowych. W tym zakresie doradza oraz szkoli przedsiębiorców (m.in. w ramach projektu „Zagraniczne zamówienia publiczne w Twojej firmie”, jak również w trakcie konferencji organizowanych przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii). Autor komentarzy i publikacji na temat zamówień ONZ (m.in. www.zzp.wgpr.pl).
Jest jednocześnie twórcą portalu do obsługi postępowań o udzielenie zamówienia publicznego „Asystent Postępowania”. Współautor bloga poświęconego tematyce prawa zamówień publicznych oraz tematyce wydatkowania środków unijnych (www.postepowania.pl lub www.pzp.wgpr.pl).
Absolwent Prawa na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Prezes Zarządu Poznańskiego Centrum Finansowego, Centrum Edukacji i Innowacji, Wspólnik w APJ Internet Solutions oraz Fabryki Narzędzi Specjalnych.
Zobacz więcejAbsolwent Prawa na Uniwersytecie Adama Mickiewicza. Prezes Zarządu Poznańskiego Centrum Finansowego, Centrum Edukacji i Innowacji, Wspólnik w APJ Internet Solutions oraz Fabryki Narzędzi Specjalnych.
Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze konsultingu biznesowego, zarządzaniu projektami oraz informacjami...
Zobacz więcejMenedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze konsultingu biznesowego, zarządzaniu projektami oraz informacjami. Pracował dla międzynarodowych korporacji oraz jako dziennikarz, obecnie podejmuje wyzwania na polu dyplomacji handlowej. W PAIH odpowiedzialny za obszar partnerstwa oraz public affairs.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu...
Zobacz więcejAbsolwentka Wydziału Prawa i Administracji im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w renomowanych kancelariach prawnych. Posiada doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi oraz w doradztwie prawnym zamawiającym, wykonawcom oraz podmiotom świadczącym usługi inżyniera kontraktu w realizacji kontraktów o zamówienie publiczne. Posiada również doświadczenie w reprezentowaniu uczestników procesu inwestycyjnego w postępowaniach przed sądami powszechnymi.
Doktor nauk ekonomicznych, Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej
Zobacz więcejDoktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jednocześnie wieloletni CEO w przedsiębiorstwach produkcyjnych i dystrybucyjnych o szerokim międzynarodowym doświadczeniu. W swojej praktyce zawodowej zarządzał dużymi zespołami, prowadził znaczące inwestycje i restrukturyzacje. Etatowy pracownik Politechniki Poznańskiej, gdzie koncentruje się na zarządzaniu międzykulturowym oraz różnych aspektach zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem. Swoje naukowe zainteresowania kieruje na aspektach adaptacji zagranicznych pracowników w Polsce. Konsultant biznesowy i wykładowca na studiach MBA, gdzie prowadzi zajęcia na temat zarządzania w środowisku międzynarodowym. Przez kilka lat mieszkał w Ukrainie gdzie zarządzał dużymi przedsiębiorstwami dystrybucyjnymi.
Wykład "Wyzwania kulturowe dla polskich przedsiębiorców w zarządzaniu pracownikami z Ukrainy" poświęcony będzie wynikom badań wśród Ukraińców w Polsce i w Ukrainie na temat kulturowych aspektów zarządzania. Inny stosunek do regulaminów, zasad, dokumentów, czasu itd. są często źródłem niezrozumienia i bazą konfliktów. Demokratyzacja metod zarządzania zderza się tu z silną hierarchicznością ukraińskich pracowników. Podobnie też, wprowadzane w polskich firmach nowoczesne narzędzia zarządzania nie zawsze są dobrze rozumiane i przyjmowane przez osoby z Ukrainy.
Rosnące grono pracowników z Ukrainy, ale także coraz większe zakusy polskich firm na ekspansję związaną z oczekiwaną odbudową Ukrainy wymaga przygotowania polskich menedżerów do kulturowych aspektów współpracy.
Wiceprezes Zarządu Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Zobacz więcejWiceprezes Zarządu Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Odpowiada za intensyfikację działań Polskiej Strefy Inwestycji w Wielkopolsce, które przekładają się na rozwój regionu i wzrost liczby inwestorów strefowych. Posiada ponad 20 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich, m.in. jako: Dyrektor Biura Regionalnego PARP w Poznaniu, Dyrektor Departamentu PR i Komunikacji w Enea S.A. Executive MBA. Członek Rady Nadzorczej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Wykładowca akademicki. Społecznie zasiada w Radzie Gospodarczej przy JM Rektor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Radzie Przedsiębiorczości przy JM Rektor Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu.
Członek działu procesowego. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Zobacz więcejRadca prawny
Członek działu procesowego. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończył aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu.
Na co dzień zajmuje się doradztwem jak i reprezentowaniem klientów w postępowaniach sądowych związanych z inwestycjami realizowanymi w ramach prawa zamówień publicznych, oraz dofinansowań w ramach funduszy strukturalnych Unii Europejskiej. Autor publikacji z zakresu prawa zamówień publicznych i zamówień organizacji międzynarodowych oraz prowadzący szkolenia z tego zakresu ze szczególnym uwzględnieniem zamówień NATO.
Ponadto zapewnia klientom wsparcie prawne przy procesie inwestycyjnym oraz w ramach bieżącej działalności gospodarczej klientów, w tym w zagadnieniach z zakresu prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego a także prawa handlowego i spraw korporacyjnych.
Radca Prawny. Absolwentka prawa europejskiego na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz prawa na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym, Wydział Zamiejscowy w Poznaniu
Zobacz więcejRadca prawny. Absolwentka prawa europejskiego na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz prawa na SWPS Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym, Wydział Zamiejscowy w Poznaniu. Interesuje się tematyką europejską, w szczególności środkami unijnymi w zamówieniach publicznych oraz kwalifikowalnością wydatków w ramach projektów współfinansowanych z UE. W kancelarii pełni funkcję starszego aplikanta radcowskiego. Zajmuje się w szczególności sprawami z zakresu prawa europejskiego, cywilnego, gospodarczego oraz administracyjnego, a także zamówieniami publicznymi. Swobodnie pracuje w języku angielskim. Jest współautorką komentarzy praktycznych do ustawy Prawo zamówień publicznych oraz artykułów dotyczących zagadnień prawa cywilnego i kwestii unijnych. Jest liderem zespołu ds. unijnych wyodrębnionego w ramach działu prawnego Wielkopolskiej Grupy Prawniczej. Prowadzi fanpage pn. „Projekty bez korekty”, na którym publikuje treści związane z szeroko pojętymi środkami unijnymi, korektami finansowymi oraz dobrymi praktykami przy realizacji projektów. Brała także czynny udział w weryfikacji wniosków o płatność dla ówczesnego Ministerstwa Rozwoju i Inwestycji. Aktualnie, od lutego 2021r. jest koordynatorem projektu dotyczącego weryfikacji dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia w projektach badawczo-rozwojowych, w ramach umowy z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej. Pracowała także nad przygotowaniem sprawozdań z zagranicznych rynków zamówień publicznych takich jak rynek belgijski i norweski. Specjalizuje się w obsłudze klientów będących beneficjentami środków unijnych na każdym etapie realizacji projektów. Przyświeca jej założenie, że każde naruszenie w projekcie zdiagnozowane na odpowiednim etapie można rozwiązać bez konieczności nałożenia na beneficjenta korekty finansowej. Prywatnie miłośniczka podróży, szczególnie na południe Francji. Lubi gotować i odwzorowywać w swojej domowej kuchni dania poznane podczas podróży. Jej marzeniem jest połączenie zamiłowania do mody z wykonywaniem zawodu prawnika. Jest osobą ambitną i zorganizowaną, ale także niecierpliwą. W pracy skupia się na dogłębnym zrozumieniu problemu i znalezieniu optymalnego rozwiązania. Miłośniczka książek dotyczących rozwoju osobistego oraz kryminałów.
Uczestnictwo wydarzeniu jest bezpłatne, wymagana jest rejestracja.
Ostateczny termin zgłoszeń: 10.11.2023 r.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:
Olga Kaźmierczak,
o.kazmierczak@postepowania.pl,
T: +48 517 053 104